Sabtu, 19 Mac 2011

Update litchin

Lupe nak update.. Ari tu janji after 10 days will update.. Terlupe sudaaa...

Setakat hari ni dr segi KG takde la memberangsangkan sangat. However, i'll continue for another 20 days. Tengok camne. Setakat 1.5kg je turun. Tapi aku perasan t-shirt lama dah boleh pakai...heheh.. Tang ni sronot sket..

Tapi cam biasa la bahagian atas aku mmg cepat trun. Tang paha ni degil skit apatah lagi cik bontot ni... Adoyyai...

Untuk mempercepatkan kadar kekurusan ni, beberapa hari ni aku cuba makan oat. Tak boleh nak makan banyak pon. Try 3 scoops per day dulu la.. Tuk breakfast.
Rumah aku ni xde la fridge. Biasa kalau ada ble la makan ngan susu pekat. Tapi takde aku campue susu tepung nespray sesudu dan gula sesudu. Not bad la rasa dia.


Hari ni plak aku dapat idea lain. Buat kangkung belacan dan goreng ikan bilis bersama cili dan bawang putih. Makan dengan oat.. Wah... Kenyang sampai petang... Akan ku teruskan makan oat ni... Gambateh!!

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum! Tumpang lalu, nak bagitau ni ade pertandingan Lose Weight Challenge, boleh menang sampai rm1000 woh! Best!

    BalasPadam
  2. Hi there! I just wish to give a huge thumbs up for the good information you might have right here on this post.

    I shall be coming back to your blog for extra soon.


    Here is my page ... crosman mayhem semi auto airsoft blowback pistol review

    BalasPadam
  3. Whats up! I simply wish to give a huge thumbs up for the nice information you could
    have here on this post. I will likely be coming back to your weblog
    for extra soon.

    My web blog ... seminole hard rock

    BalasPadam

<>