Isnin, 7 Mac 2011

Nak kurus!!! Nak kurus!!!

Dua hari lepas kakak aku dari kampung call tanye aku makan ubat kurus apa sekarang.. So aku cakap la aku tengah nak habis kan SDII dan fiber biopearl punye.

Rupenye dia tengah dalam proses diet Litchin de bella. Wahhh.. Yang penyanyi Aishah jadi duta tu. Mahal sket la untuk 10 hari rm 290... Waaa...

Dia dah makan 20 hari, katanye baju anak dia yang 2 tahun lepas dia muat pakai... Waaaa.... Tercabarnye aku.... Nak menangis rasa...

Alahai... Badan aku ni macam di pam2kan la plak... Skunk ni berat aku dah 86.5 kg. Adooiiii.... Cmne ni kakak aku dah kurus ... Rasa sgt tercabar..

Disebabkan rasa tercabar ni aku pon tepon la one of stokist Litchin de bella ni... Kak Hasnah.

Date after maghrib kat Bangi Kopitiam belakang Carrefour Bandar Tun Hussien Onn..

Fist jumpe dia igt aku dalam 40 yr old... Adoyaii kak saya baru 28 tahun tau.. Huhuhu... Sedih beb..

Tak pe la kali ni aku betul2 nak diet Litchin.. Esok hari pertama. Terbang duit aku rm 290. Takpe la demi impian yang sejati, aku tutup la mata sebelah.. 

So tadi aku g la scan , banyak benda la yang dia record. Aku pon tak berapa henggat.. Salah satu yang penting ialah VF::; yang mana nilai yang dipaparkan tu menentukan organ kita berada pada umur berapa. So aku dapat 9:: in BAD category..pada umur 53 tahun... HELLO... I'm 28 yrs old la... So bagi umur aku kena turunkan sampai nilai 4.

Berat aku 86.5kg. We'll se another 10 days ok. And minimum 5litres air kosong... ( yang ni kene tabah la sket).

ok. Doakan aku berjaya lagi 10 hari... Another 10 days i'll update..kalau berjaya kena rekemen adik and kawan2 aku...
See yaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<>