Isnin, 10 Januari 2011

AJL 25 verses PSM Home Centre

Walaupon ramai tgh bercerita ttg AJL 25, aku tetap jugak belek brochure kedai kelengkapan rumah...PSM Home Centre.

Last week aku ngan sorang kawan aku pegi PSM ni.. Punye la jauh kat Klang.. Almost 40 minutes jugak la nak sampai sana dari Balakong ni.. Aku tau pasal tempat ni pon sebab tgk dalam Paper STAR. Ada iklan pasal tempat ni.

Nak ke sini tak susah pon.. Memang senang la. Depan MC D yang sebelah Esso.

Masa tu aku tak beli apa apa pon. Sebab aima aku nak beli sinki je. Tapi tak de la brand ARINO yang aku suke tu.. Ada brand Sorento je. Dah mcn nama kete plak. Tapi mahal beb brand ni.. Yang 1mm dah rege 800++. kensel la jwbnye..

Masa masuk tu kagum sekejap tgk the way they make the showroom. Kalau pasang tap sink and any bathroom accessories mmg tip top la rumah korang. The same pattern a bought b4 rm150 (ARINO brand) then here for SORENTO is rm480. Wohooo... Different rm 230 dowh!!!

Tu je la yang dapat aku compare pon.. Tapi kalau korang belum beli lagi kitchen appliences, sini ok la nak beli ada brand PACIFICA, RINNAI, RUBINE, FAGOR, ELBA, dan lain lain lagi. Ok la price dia, tak jauh beza dengan masa aku beli kal modern home exhibition hari tu.

Diorng boleh bagi diskaun.. Ari tu ada few staff diorg yanh india pandang kerek kat kami then rase cm nk kuar terus je. Pastu staff melayu nama AIN tegur n layan kami... Terus beli cermin yang kat bilik aor tu.. Cakap pasal mirror ni.. Mak aihhh rambanh mata plak tgk..


Aku tunggu chinese new year je.. Kot kot de banyak hadiah or diskaun la...

Korang pasti suke kedai tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<>